Často kladené otázky
1. Môžem tovar vrátiť, ak mi nebude vyhovovať?
Áno, tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť podľa zákona do 7 dní od prevzatia. Tovar musí však obsahovať všetky obaly, musí byť čístý, nepoškodený, bez známok nosenia, aby mohol byť naďalej predajný a aby sme Vám mohli vrátiť sumu, ktorú ste zaň zaplatili. Za tovar môžete požadovať výmenu alebo vrátenie peňazí. Tovar zasielajte na adresu :
Alexandra Tchoriková
Tranovského 24
841 02 Bratislava
2. Akým spôsobom vraciate peniaze za reklamovaný tovar?
Peniaze za reklamovaný tovar vraciame zákazníkovi na bankový účet, ktorý uvedie na kópii dodacieho listu. Vrátenie peňazí zvyčajne trvá max. 5 pracovných dní, nie však dlhšie ako 10 prac. dní.
3. Môže tovar prevziať aj osoba, ktorá nie je adresátom?
Vašu zásielku môže vyzdvihnúť aj Vami poverená osoba. Pri spôsobe dopravy cez Slovenskú poštu je potrebné vystaviť Vami poverenej osobe písomné splnomocnenie.
4. Koľko dní je môj balík na pošte ?
Váš balík je uložený na pošte 18 dní od dátumu oznámenia o doručení zásielky (žltý lístok). Po uplynutí tejto doby je zásielka vracaná automaticky späť na našu adresu, pričom nám vznikajú dodatočné náklady. Preto prosím zvážte, či tovar naozaj chcete a či budete mať možnosť zásielku prevziať. Ak zásielku neprevezmete, budeme pri prípadnej ďalšej objednávke travať na platbe vopred a uhradní vzniknutých poštovných nákladov.
5. Urobila som si dve alebo viacero samostatných objednávok. Môžete ich spojiť a zaslať spolu v jednej zásielke, aby som poštovné platila iba raz?
Objednávky Vám samozrejme spojíme, požiadajte o to mailom včas, ešte predtým, než bude prvá z nich odoslaná. Uveďte prosím obe, prípadne všetky čísla objednávok. Ak zaregistrujeme dve alebo viac objednávok na jedno meno, tak ich automaticky zlúčime do jednej, ale môže sa stať, že túto situáciu prehliadneme z dôvodu väčšieho množstva objednávok. Je preto lepšie nás upozorniť, že ste urobili viac objednávok, ktoré treba zlúčiť.